فعالیت مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

درک رفتار مصرف‌کننده؛ استفاده از مدل درگیری-استدلالی در مواجهه با خرید کالاهای داخلی، خارجی و قاچاق
درک رفتار مصرف‌کننده؛ استفاده از مدل درگیری-استدلالی در مواجهه با خرید کالاهای داخلی، خارجی و قاچاق

محمد علی میرزایی مقدم

دوره 7، شماره 28 ، تیر 1401، ، صفحه 31-46

چکیده
  امروزه پدیده قاچاق کالا در کشور واقعیتی مشهود است که به­دلایل مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گاهی سیاسی، به­ویژه در سال­های اخیر، شکل گرفته و به­تبع آن عواقبی نیز برای مردم و دولت در پی داشته ...  بیشتر