فعالیت مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

بررسی تاثیر ریسک های ادراک شده بر نگرش مشتریان به خرید کالای تقلبی در بازار ایران
1. بررسی تاثیر ریسک های ادراک شده بر نگرش مشتریان به خرید کالای تقلبی در بازار ایران

محمد علی منتیان

دوره 5، شماره 21 ، تابستان 1399، ، صفحه 143-161

چکیده
  < p>روز به روز بر حجم کالای قاچاق در ایران افزوده می­شود، اما این مساله زمانی حادتر به نظر می­رسد که درصد بالایی از این کالاها را اجناس تقلبی تشکیل می­دهند. هر چند دولت در زمینه­ی کنترل قاچاق کالا ...  بیشتر